Strony

sobota, 6 lutego 2016

RYTUAł DLA SAMOTNYCH

Dzisiaj MOJA ANGLIA podała mi rytuał, który najlepiej wykonać w nocy z niedzieli na poniedziałek (CHIŃSKI NOWY ROK) lub w nocy z poniedziałku na wtorek.  
Nie zaszkodzi, a może zadziała, a podobno działa błyskawicznie...
papcie
Ten rytuał podała jej znajoma wróżka z Rosji czy Ukrainy. Szeptucha jakaś czy coś w tym rodzaju. Najlepiej wykonać go podczas NOWIU, który będzie dokładnie 8 lutego.

RYTUAŁ NA PRZYCIĄGNIĘCIE PARTNERA

Należy kupić MĘSKIE PAPCIE. Nie należy kupować tanich w sklepie wszystko za 5 zł. W kapcie trzeba zainwestować, o ile chcemy, żeby nasz mężczyzna nie był człowiekiem biednym. Kiedy już je kupimy, ustawiamy w miejscu gdzie stoją buty wszystkich domowników.
O godzinie 24.00 wychodzimy za próg domu, uważając, żeby kapcie nie znalazły się poza progiem. Absolutnie nie wynosić ich za próg!!!! Bijemy tymi kapciami o podłogę w korytarzu po stronie domu oczywiście i mówimy:
Mój idealny (odpowiedni) mężczyzno, masz przyjść do mojego domu, do mojego życia i żebyś nigdy nie wyszedł ani z mojego domu, ani z mojego życia.
Potem kapcie postawić pod łóżkiem, gdzie śpimy. Ot i cały rytuał.

Wierzyć nie wierzyć, spróbować można... Robimy MAPĘ SKARBÓW, stosujemy różne afirmacje... dlaczego nie spróbować tego RYTUAŁU?  Trochę trudno w bloku.... bijmy więc KAPCIAMI najciszej jak się da.... żeby nie pobudzić sąsiadów... Jeszcze karetkę wezwą... a  może wtedy lepiej się nie opierać, bo a nuż na pogotowiu spotkamy naszego księcia?
Swoją drogą, ile mocy może być w KAPCIACH.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz